torstai 10. joulukuuta 2015

Joulupukin apulainen

Kiirettä pitää joululahjavirkkailujen kanssa. Kertoisin mielelläni lisää, mutta paljastan vasta lahjat annettuani täällä mitä olen tehtaillut, ettei vain yllätykset mene pilalle, jos joku asianomainen ne täältä sattuu löytämään.


Joulukuusi on paikallaan, joulumusiikki soi ja virkkuukoukku viuhuu. Olen aika jouluihminen, pidän tästä tunnelmallisuudesta ja ylipäätään joulusta.




Olen liittynyt Facebookissa "Vilkasta virkkausta!" -ryhmään ja sieltä satelee kokoajan ihan mahtavia ideoita. To do -lista alkaa jo olemaan aika pitkä. Tämän virkatun (Mari)skoolin löysin myös sieltä ja kokeiltavahan se oli. Ihan hyvin onnistui. Tärkkäykseen käytin 2/3 erikeeperiä ja 1/3 vettä ja kovettui hyvin.





Oli ihan kiva käyttää erilaista väriä, kuin yleensä. Itse en oikein tule juttuun keltaisen kanssa, mutta tämä ei tulekaan itselleni. Vaikkakin ihan kivalta se näyttää tuossa fuksian liinan päällä, joka on enemmän minun väriäni..




Lankana Novitan kotiväki Kartano ja 2mm koukku.

Tuon allaolevan liinan olen virkannut aikoja sitten Cataniasta Juhannusruusu -maton ohjeella. Poikani ei yleensä anna sen tuossa pöydällä olla, vaan se löytyy milloin mistäkin laatikosta tai sohvan alta. Siivousliinan virkaakin se on leikeissä näytellyt :D

Hyvää Joulun odotusta lukijoilleni!

2 kommenttia:

Jätäthän viestiä vierailustasi :)